Even voorstellen: Cindy Bijl

In onze ICT wereld vol drukke agenda's en vele contracten en klantvragen is er één held die alles soepel laat verlopen, onze Office Manager. Sinds 1 oktober is Cindy onze nieuwe Office Manager en maakt zij ons werk elke dag een stukje makkelijker, en leuker.

Hoi! Mijn naam in Cindy Bijl en ik woon in Oosterblokker.

Voordat ik bij Encis begon heb ik 10 jaar mijn eigen schoonheidssalon gehad, gewerkt als Accountmanager in Weert en als Praktijk Assistent in Amstelveen en was ik op zoek naar een uitdaging in de omgeving van Hoorn.

Toen ik de vacature voor Office Manager zag, werd ik gelijk enthousiast. Dit kwam voor mij als een goede kans om als een enthousiaste spin in het web alle afdelingen van Encis te ondersteunen.

Ik heb voor Encis gekozen omdat het een bedrijf is die een inspirerende werkplek biedt in het centrum van Hoorn en een gezellig klantgericht team heeft dat van uitdagingen houdt, vertrouwen geeft en out-of-the-box durft te denken. Ik krijg hier de mogelijkheid om mee te groeien met het bedrijf en de ruimte om steeds verder te blijven ontwikkelen.

In mijn vrije tijd volg ik graag een cursus over bijvoorbeeld voeding/paarden en ben ik veel buiten te vinden, klussen aan en rondom ons huis, wandelen met de honden of genieten van mijn grootste hobby: onze paarden. Sinds 5 jaar hebben wij onze droom waar kunnen maken en staan de paarden bij ons aan huis, we are living the dream!

Uitgelicht

Uitbreiding, vervanging en verhuizing Encis hardware
Awareness training via E-Learning
10 jaar Encis!
Tips & Tricks voor het gebruik van Teams
Verschil tussen Pop, Imap en Exchange mail
De klant aan het woord
Onze oplossing voor centrale handtekeningen in mail